First visit to tcc (The Coffee Connoiseur)

After hearing Adrian fanboying over this cafe for quite some time, I finally get to experience its unique ambience for the first time, under the pretext of studying JLPT4 together. hehe. It’s not bad. They have a huge variety of drinks, especially coffee of course. When I have money next time I’ll sample one of their coffees hehe.

Our ice water. The cup is so round and cute like someone hehe.

30-11-07_2237.jpg

Adrian’s drink

30-11-07_2238.jpg

teh ambience on my right

30-11-07_2239.jpg

teh scenery in front. HMV!!

30-11-07_2240.jpg

Gelare on my left! XD

30-11-07_2241.jpg

Adrian being diligent. Actually, he’s so diligent that it kinda pissed me off LOL

30-11-07_2242.jpg

The test is later!!!!! I’ve come so far so I shall not fail!!! Takusan benkyo suru! Motto ganbaru!!!

Advertisements

About Kimono Party Girl

I was born and bred in Singapore for the first 20 years of my life, and then I decided that even after flying all over the world as a flight attendant, life is still too boring. So, in search of more adventure and add spice to my life, I quit my job, packed up, and left for Japan - which is, to me, the promised land. I've always been fascinated with Japan ever since I was 8, thanks to Ayumi Hamasaki, aka the Britney Spears of Japan. She's the first J-pop singer that I have been obsessed with, and my first contact with the Japanese language was through her lyrics. Yup, I first learned my Hiragana from her song 'I am'. But what really sealed the deal was my first trip to Japan in 2010. The fresh air, the beautiful cherry blossoms, the endless fast fashion trends and the awesome food was what made Japan the land of my dreams, and it had since become my goal to one day live, work and party in Japan. So after working like a horse as a flight attendant for 2 years and saving up a decent amount, I made a big leap of faith and moved to the land of the rising sun. I have studied one year of Japanese and two years of graphic design. Currently, I'm in the midst of shukatsu (就活 - job hunting). Wish me luck!
This entry was posted in BFF. Bookmark the permalink.

4 Responses to First visit to tcc (The Coffee Connoiseur)

  1. goodbyedays says:

    OMG. pwned by your 2nd last pic X_X

  2. mirajii says:

    you mean last pic? haha

  3. goodbyedays says:

    LOL! OOPS!! yar.. =X

  4. jiaying says:

    jiayou!!! im sure you can do well de laa~ hee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s